Müügitingimused


ÜLDANDMED

Veebipoe www.ellililled.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Elli Lillesalong OÜ (registrikood 12992188 ), mis asub aadressil: Tööstuse 103, 10416 Tallinn.

Käesolevad tingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel ja reguleerivad Veebipoe ja Veebipoe kasutaja (edaspidi Tellija) vahelisi õigussuhteid.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

Veebipood võib muuta üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Tehingutele rakenduvad tehingu toimumise hetkel kehtivad tingimused ja hinnad.

KAUPADE JA TEENUSTE HINNAD

Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kaupade juurde ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

Veebipoes märgitud kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis saisaldab Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub saaja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Tellijale tellimuse vormistamisel.

KAUBA OMADUSED

Kogu teave iga kauba kohta on esitatud Veebipoes vastava kauba juures. Kaupade pildid on illustratiivsed ja üldjuhul ei kujuta kauba konkreetset tarnitavat eksemplari.

Lillede saadavus ja valik Veebipoes sõltub aasta-ajast ning ka nende värvitoonid võivad erineda Veebipoes olevatest piltidest. Seetõttu võib Veebipood vähesel määral asendada kauba komponente nii, et säilib selle üldkuju, maksumus, kunstiline väljund ning emotsionaalne sõnum.

Iga käsitöötoode on unikaalne. Seetõttu võivad tarnitud käsitöötooted ja muude kaupade käsitöönduslikud komponendid vähesel määral erineda Veebipoes esitatud piltidest.

Oma soovid, kommentaarid ja lisainfo saab Tellija kirjutada Veebipoe ostukorvi märkuste lahtrisse.

KAUBA TELLIMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud kaubad ja nende kogused ostukorvi.

Tellimuse esitamisel tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus.

Veebipood võtab makseid vastu EURO-des.

Kaupade ees tasumiseks on Veebipoes järgmised makseviisid:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank,
  • Visa/Mastercard kaardimaksed.

Elli Lillesalong OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. Elli Lillesalong OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Pärast tasumist pangalingi vahendusel tuleb kindlasti vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Jõudmine tagasi Veebipoodi kinnitab, et tellimuse edastamine õnnestus.

Tellimus loetakse esitatuks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Pärast tellimuse laekumist (sh selle eest tasumist) saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Tellija e-posti teel teadet ei saa, tuleb pöörduda kohe Veebipoe poole.

Tellitavate kaupade laoseis on üldjuhul näidatud Veebipoes vahetult kauba juures ning Tellijat teavitatakse automaatselt, kui soovitud kogust ei saa tellida ega tarnida.

Kui juba tellitud kaupa ei ole võimalik Veebipoes esitatud kujul tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Tellijat esimesel võimalusel ning:

  • lepitakse kokku kauba või selle komponentide asendamine või
  • tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

KAUBA KÄTTESAAMINE

Tellimused täidetakse nii kiiresti kui võimalik, üldjuhul 3 - 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest (sõltuvalt tellimuse esitamise kella-ajast, kauba omadustest ja/või muudest asjaoludest).

Kaubale võib tulla järele Elli Lillesalongi  Muud kauba kättesaamise võimalused saab Veebipoega kokku leppida.

Kaupu saadetakse kullerteenuse vahendusel Eesti Vabariigis üldjuhul Tallinna piires ja lähiümbruses (Viimsi, Loo, Maardu, Jüri, Peetri, Kiili, Saku, Saue, Keila, Tabasalu). Kauba annab üle kuller.

Kauba tarnimise tähtaegade ja üleandmise viisi täpsustamine ning teistesse Eesti Vabariigi piirkondadesse tarnimine on võimalik Veebipoega kokkuleppel. Selleks tuleb enne kauba tellimist võtta Veebipoega ühendust kontaktide lehel toodud telefonidel või e-posti teel.

Tellijaga võetakse alati enne kauba väljasaatmist ühendust (üldjuhul telefoni teel), et kokku leppida või üle kinnitada saadetise üleandmise aeg, viis ja koht. Tellija soovil saadab Veebipood tellitud kaubast pildi.

Riigipühadel ning muudel lilledega tähistatavatel tähtpäevadel (nt koolide lõpetamine, sõbra-, naiste- ja emadepäev, jt) ei pruugi ülaltoodud tähtaega olla võimalik tagada ning kõik tellimused täidetakse jooksvalt esimesel võimalusel järgnevate päevade jooksul.

Kauba saatmise kulud kannab Tellija ning vastav hinnainfo on kuvatud iga saatmisviisi juures.

Kõik saadetavad kaubad pakitakse Veebipoes parimal viisil, et vältida nende kahjustumist transpordil. Juhul, kui tellitud kauba ohutus ei ole Veebipoe hinnangul soovitud sihtkohta tarnimisel tagatud, teavitatakse sellest Tellijat esimesel võimalusel ning lepitakse kokku järgnevate tegevuste suhtes (tellimuse tühistamine, sihtkoha muutmine või kättesaamise viisi muutmine).

TELLIMUSEST TAGANEMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on Tellijal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Lilled ja teised taimed kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Tellijaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see oleks lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Muul juhul on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vorm on siin) ning saata see e-posti aadressile ellilillesalong@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Tellijalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Tellija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Tellija on sõnaselgelt valinud kauba kättetoimetamise viisi, mis erineb Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Tellijalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONI ESITAMINE

Veebipood vastutab Tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tellijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal ja selle eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ellilillesalong@gmail.com või helistada telefonil +372 5199 0290.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Tellijale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui see ei ole võimalik, tagastab Veebipood Tellijale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Tellijal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile ellilillesalong@gmail.com või helistada telefonil +372 5199 0290.

Kui Tellija ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tellijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.